E-ticaret Uzmanlık Eğitimi

2016 yılında E-Ticaret sektöründe, istihdamda yüzde 200’lük artış yaşandı ve uzmanlara göre; gelecek yıl istihdam hacmi en çok artan sektör yine E-Ticaret olacak. Firmaların bu sektörde çalışacak personele ihtiyaçları her geçen gün daha da artıyor. Geç kalmadan sizde bu benzersiz eğitimi satın alın, geleceğinize yatırım yapın!

Eğitimin Hedefi:

E-Ticaret Eğitiminin Hedefi; Sizlere E-ticaret ile ilgili tüm bilgileri aktarmak, E-ticaret hakkındaki temel süreçleri ve uygulamaları ayrıntılı bir şekilde öğreterek, hayata geçirmenize ve etkin bir şekilde kullanmanıza yardımcı olmaktır.

Kimler Katılabilir:

* İş hayatına yeni atılacak öğrenciler, yeni mezunlar,
* İş ararken bir adım öne geçmek isteyen kişiler,
* Masa başı işte çalışmak isteyenler,
* Kariyerinde değişiklik yapmak isteyen beyaz yakalılar, genç profesyoneller,
* Yeni iş kurmak isteyen girişimciler,
* E-ticarette yer almak isteyen firmalar ve firma çalışanları,
* Satış ve pazarlama bölümü yöneticileri, çalışanları,
* Ürünlerini internet üzerinden satmak isteyen kişiler ve kurum çalışanları,
* E-Ticaret alanında gerekli tüm bilgileri öğrenmek ve kariyerini bu doğrultuda şekillendirmek isteyen kişiler,

 

Bu eğitime katılabilirler.

Eğitimin Süresi:

Tahmini olarak: 120 Dk – 180 Dk

Eğitimin Kullanım Süresi:

Eğitimin kullanım süresi 3 ay’dır. Eğitimi satın aldığınız andan itibaren 3 Ay (90 gün) boyunca bu eğitimi kullanabilir ve istediğiniz kadar tekrar edebilirsiniz.

Eğitimin İçeriği:

E-ticaret Uzmanlık Eğitimi aşağıdaki 4 ana konudan oluşmaktadır. Bu konular kısaca;

  A. E-Ticaret Hakkındaki Temel Bilgi ve Beceriler
1- Alan Adı (Domain) nedir? Alan Adı Seçerken nelere dikkat etmeliyiz? Popüler Alan Adları Nelerdir?
2- Barındırma (Hosting) Nedir? Ne sağlar?
3- İyi bir web sitesinin tanımı nedir? İyi bir web sitesi kurmak için neler yapmak gerekir?
4- E-Ticaret Nedir? Gelecekte E-ticarette Neler Yaşanacak? E-Ticaretin Avantajları Nelerdir?
5- B2B ve B2C Nedir? Diğer E-Ticaret Kategorileri Nelerdir?
6- Sanal POS (Vpos) Nedir? Sanal POS’un Avantajları Nelerdir? İyi bir Sanal POS hangi özelliklere sahip olmalıdır?
7- E-imza Nedir? E-İmzanın Özellikleri Nelerdir? E-İmza Hayatımızda Neleri Değiştirecek? E-İmza Kullanmanın Yararları?
8- Mobil İmza Nedir? Mobil İmza Nasıl Kullanılır?

   B. E-Ticaret Süreçleri ve E-Ticaret’te İş Modelleri
1- Genel Hatlarıyla E-ticaretin Süreçleri
2- Plan Yapmak ve Planlamada Temel Unsurlar
3- Hedef Kitle Belirleme ve Satış Planı Oluşturma
4- Müşteri Analizi ve Rakip Analizi
5- E-Ticaret Sitesi Kurarken Dikkat Edilecek Noktalar
6- E-ticaret Sitesi Kurulum Çalışmaları

   C. E-Ticarette Başarı
1- E-ticarette Başarılı Olmanın Yolları
2- E-ticarette Etkili Satış Pazarlama Yöntemleri
3- E-ticarette Satışları Artırmanın Yolları

   D. E-ticarette Güvenlik ve Hukuk
1- E-Ticarette Güvenlik Standartları
2- E-Ticarette Güvenlik ve Gizlilik
3- E-Ticarette Sözleşme Esasları
4- E-Ticarette Mesafeli Sözleşme Akdi
5- E-Ticarette Mesafeli Sözleşmelerde Karşılıklı Haklar

 

Eğitimin Genel Özellikleri:

» Eğitim uzaktan (online) eğitimdir.
» Kullanıcının internete ulaşabildiği her yerden, istediği zaman eğitimine girebilir, kaldığı yerden eğitimine devam edebilir.
» Kullanıcı bir seferde ne kadar çalışmak istediğine kendi karar verebilir, dinlenme aralarını belirleyebilir ve önceden
öğrendiklerini gözden geçirebilir.
» Web üzerindeki zengin işitsel ve görsel tasarımlar yoluyla eğitimi çekici hale getirir ve öğrenmeyi artırır.
» Sunduğu seçenekler yardımıyla kullanıcıya özgü öğrenme imkanı sağlayarak öğrenme kalitesini artırır.
» Kullanıcının öğrenme kapasitesine göre konuyu istediği kadar tekrar edebilmesini sağlayarak, konuları istediği derinlikte
öğrenebilmesini sağlar.